Ansøgning om tilskud i 2024
Ansøgningsrunden for tilskud til projekter i 2024 gennemføres med ansøgningsfrist den 7. august 2023 kl. 12.
Ansøgningsmaterialet for 2024-runden
- Fondens strategi (Genbesøg strategien her efter d. 6 juni. Strategien bliver muligvis justeret og vil derfor blive offentliggjort d. 6 juni i eventuelt opdateret version. Fondens overordnede formål og indsatsområder vil dog i det væsentlige forblive uændret)
- Vejledning om tilskud og revision
- Bilag 1 til fondens vejledning - om kriseramt
- Bilag 2 til fondens vejledning - om forsknings- og vidensformidlingsinstitution
- Bilag 3 til fondens vejledning - om virksomheders størrelse
Ansøgningsskemaet for 2024, som består af 3 dele:
- Del 1 Hovedskema med basisoplysninger om projektet og om ansøger (word)
- Del 2 Projektbeskrivelsen (word)
- Del 3 Projektøkonomien(excel)
Indsendelse af ansøgning til fonden
Projektansøgningen skal sendes pr. mail til: kvaegafgiftsfonden@kvaegafgiftsfonden.dk
Skriv venligst projektets titel og/eller ansøgers navn i mailens emnefeltet fx ”KU - Optimering af udbytter i hestebønner”.
Til brug for fondens registrering af ansøgninger er der i skemaerne lagt felter/koder ind. Det er derfor vigtigt at der kun skrives i disse felter, samt at følgende dokumenter vedlægges i mailen:
- Del 1 i word
- Del 2 i word
- Del 3 i excel
- Derudover skal ansøgningen fremsendes i pdf-format, hvor del 1, 2 og 3 er samlet til ét dokument.
Evt. program til at samle de tre dele i PDF-format: https://www.adobe.com/acrobat/online/merge-pdf.html
Ansøger har mulighed for foretræde på bestyrelsesmødet den 4. september på Axelborg. Der afsættes ca. 15 minutter pr. projekt, og ansøger kan eksempelvis benytte PowerPoint. Ved indsendelse af ansøgningen bedes det oplyst, om ansøger ønsker at benytte sig af denne mulighed. Yderligere oplysninger om tid m.m. vil ske pr. mail efter ansøgningsfristens udløb.
Kvittering for modtagelse af ansøgning
Ansøgere vil modtage en mail med kvittering for at ansøgningen er modtaget.